Welkom op mijn reisblog!

10 februari 2020

De boel verkennen...

van 3-2-2020 tot 6-2-2020

Na een lange vlucht  met een behoorlijke tussen stop zijn we eindelijk daar in El Paso !

Na een super lief welkom op het vliegveld van de collega's van pat die daar al zitten worden we naar het hotel gebracht.

Daar aan gekomen gaan we eerst nog even aan een borrel en wat hapjes verzorgd door hun alles meegebracht in koelboxen en tassen super leuk.

daar word al verteld dat we waarschijnlijk niet de nacht zullen doorslapen maar om 4 uur s'nachts al weer wakker zullen zijn.....

ik zelf heb daar mijn bedenkingen over zo moe als dat ik ben slaap ik toch wel door.

maar niets is minder waar om klokslag 4 klaar wakker!

toch nog geprobeerd te slapen maar dat lukten niet echt.

dan maar opstaan en dingen gaan doen .

dus na een rondje om het hotel wandelen en wat koffie toch nog even rusten en dan aankleden en eten.

ik weet nu niet meer precies wat wanneer was. want ik heb natuurlijk te lang gewacht met schrijven van dit stukje.

het lukt mij nog niet om hier de foto's bij te zetten maar dat kom nog wel.

Dus voor nu kan je gewoon de foto's zien in het album .

maar we hebben een rekening geopend bij de bank scholen gezien en uit gezocht voor Dewi en Lex.

En natuurlijk een huis!

Ik ben dit nu maar gaan maken zodat ik verder niks meer ga vergeten want ik denk dat we over een paar dagen echt veel indrukken gaan krijgen. En ik hoop op deze manier jullie een beetje te kunnen laten zien wat wij mee maken.

groetjes Janis

1. Reislogger:
    10 februari 2020
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!