Road Trip

23 januari 2021 - Fort Bliss, Texas, Verenigde Staten

Wat hebben wij een mooie reis kunnen maken. Ondanks alle corona dingen hebben we toch heel veel kunnen zien. Laat ik even uit leggen dat overal waar we zijn gewest de regels gelden zoals mondkapje dragen, handen desinfecteren/ wasssen  en afstand houden. Ondanks alle regels hebben we het goed gehad voor de foto's ging het mondkapje vaak af maar verder was alles met. Genoeg uitgelegd laat ik bij het begin beginnen.

Vrijdag 18 December

DSC00327

Zo vroeg als mogelijk was ivm school van de kinderen enzo zijn we vertrokken van uit  El Paso naar Flagstaff. Rond de middag hebben we wat gegeten in Silver City. Verder zijn we niet vaak gestopt en waren we om een mooie tijd bij het hotel. Zo snel mogelijk de spullen op de kamer zo dat we konden gaan eten. Ik wist dat de hotel kamer niet heel groot was en ook niet heel luxe, maar dit was wel heel erg. Dat het klein was prima maar wat was het vies en gehorig. Voor een afwerkplek was was het goed, Dewi en ik waren het er al overeens dat je hier niet met z'n blauwe lamp moest gaan kijken. Er zaten dingen tegen de muur in de slaapkamer en badkamer waarvan ik niet wil weten wat het is geweest. Gelukkig waren de bedden wel goed schoon! Na onze kamer inspectie zijn we gaan eten  bij Dirty Birdies een sportbar and grill. Daarna zijn we naar ons mooi kamertje gegaan om te slapen omdat we de volgende ochtend weer de auto in zouden gaan om naar Horseshoe Bend te rijden en we best moe waren van de rit die we hadden gehad. In het begin van de avond stond bigg John ( ken die man niet maar heb hem maar even een naam gegeven voor het gemak) buiten te roken en een film op zijn telefoon te kijken met het geluid aan en later was Juanita rond aan het lopen flink hard aan het praten en bellen op de gallerij. Ik had bijna de boel ingepakt en naar een ander hotel gegaan. De volgende ochtend begreep ik van Pat dat hij het zelfde dacht op dat moment.

DSC00336

Zaterdag 19 December

Dus na een nacht met niet zo veel slaap,waren we allemaal vroeg wakker. Rond half 7 ook alle twee de kinderen wat voor hun doen heel vroeg was. Dus maar gaan aankleden en er op uit voor een ondbijtje. We zijn bij Northern Pines beland en daar hebben we heerlijk zitten eten, echt een aanrader heerlijk eten, goede koffie  (was na die nacht wel nodig) en vriendelijk personeel. Ook was het er heel schoon en zag je ze na iedere klant ook alles goed schoonmaken. Na dat we zo lekker hadden gegeten zijn we in de auto gestapt voor een ritje van 2 uur naar Horseshoe Bend. Onderweg onze ogen uitgekeken naar de bergen en de kleurverschillen, en  naar de huizen die opduiken ergens ver van de bewoonde wereld. En dan ergens staat er ineens een bord met Horseshoe Bend en sta je op een parkeerplaats. Voor we aan de wandeling begonen even nog een plasje doen, in de verte staat een prima uitziend stenen gebouw daar was ik best wel blij mee. Kom ik de wc  binnen ziet er best oke uit, dan wil je gaan zitten blijkt het gewoon een hele grote dixi te zijn en keek je zo op andermans gebeuren dus dat was dan wel weer minder. Na deze mooie ervaring begonnen we aan een kleine wandeling. Na een paar minutjes waren we bij het uitkijkpunt en wat was het mooi om te zien! Ergens op een bordje had ik gezien dat ze hier nog niet zo lang geleden wat aanpassingen hebben gedaan aan de wandelpaden en een hek geplaatst bij het uitkijkpunt. Dit omdat er altijd mensen zijn die te dicht op de rand gaan staan, zo ook  in 2018 een 14 jarig meisje dat naar beneden was gevallen en is helaas overleden. Dus er is een uitkijkpunt maar toch gaan mensen daar voorbij om dan zo dicht mogelijk op de rand te gaan staan/zitten voor het perfecte plaatje. Wij niet, dan maar minder perfect en toch een prima foto. Wij hebben dat dus niet gedaan en braaf vanaf de uitkijkplek staan kijken. Nou hadden wij mazzel dat het niet zo heel druk was en we dus ook de ruimte hadden om foto's te maken. Nadat we daar geweest zijn even in het naast gelegen dorpje wat drinken gehaald en door gereden naar Snowbowl. Onderweg nog even gestopt bij een uitkijkpunt en daar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een sticker van de Jupkes op te plakken. Aangekomen bij de Snowbowl zien we dat de boel net dicht gaat helaas, even een sigaretje naast de auto en door dan maar vroeg eten. We hadden de avond er voor al een grill restaurant gezien en daar zijn we heen gereden.  We hebben ongeveer 10 minutjes moeten wachten voor we naar binnen konden maar wel weer heelijk zitten eten. Omdat we geen zin hadden om naar onze mooie hotel kamer te gaan zijn we nog wat gaan rond rijden . Zo vond Patrick op google een huis wat een lichtshow had op muziek, speciaal voor de feestdagen. Bij het huis aangekomen stond er een bordje met een radio zender waarop je kon afstemmen. Zo kwamen we er achter dat deze jongens dit al een paar jaar doen en er geld mee inzamelen voor goede doelen en speelgoed. Het was super om te zien, dit hadden ze echt goed gedaan. Er stond ook gewoon een lange rij om daar te gaan kijken.  Omdat het nog wat vroeg was zijn we ook nog naar een hotel gereden om daar te kijken wat er stond dat daar wat versierd was. Internet had niet gelogen, daar hadden ze even uitgepakt. Wat was dat mooi om te zien rond het hele hotel en de tuin was versierd echt super. Honderden bomen met verschillende kleuren verlichting, en om een goed beeld te schetsen was dit een hotel van het formaatje van der Valk XXXL.  Na deze mooie bezichtiging zijn we toch maar naar het hotel gegaan lekker slapen, morgen naar de Grand Canyon.

DSC00343DSC00347DSC00357

Zondag 20 December

Na een prima nacht in ons kleine kotje, aankleden, tetris spelen om de auto weer ingepakt te krijgen, ontbijten en naar de Grand Canyon. Na een ritje van anderhalf uur waren we er al. Wat is het daar mooi en groen we vielen van de een in de andere verbazing zo mooi groen en dan een paar meter lopen sta je langs de rand van de Grand Canyon. Zo als Dewi zei, het lijkt wel een schilderij waar je naar kijkt het is net of het niet echt is. We hebben daar een wandeling gedaan een hapje gegeten en toen weer terug naar Flagstaff wat winkels bezocht en toen naar het hotel om te relaxen. Toen we honger kregen zijn we naar Northern Pines gewandeld en daar een lekker hapje gegeten om daarna lekker naar bed te mogen om de volgende ochtend via de Hooverdam  naar Las Vegas te rijden.

DSC00365DSC00382

Maandag 21 December

Spullen pakken en via de Hooverdam naar Las Vegas. Eerst even een lekker ondbijtje bij Northern Pines en een koffie voor onderweg. Rond half 12 waren we bij de Hooverdam, een zeer indrukwekkend bouwwerk, en wat is het hoog, het duizelt al als je naar beneden kijkt. We hebben daar even een rondje gewandeld en ons verbaasd over hoe groot het was en het grappige is, is dat er links en rechts een andere tijdzone heeft. Het ene deel ligt in Nevada en de andere helft in Arizona. Even nog een drankje gedaan en toen door naar Las Vegas. Daar aangekomen konden we parkeren bij het hotel, de benodigde spullen uit de auto en eens kijken wat voor een hotel kamer we hadden. Omdat we wilden voorkomen dat we weer een klein kamertje hadden hebben we gelijk een upgrade gedaan van de kamer. Het leuke was dat er een jaccuzi bij zat en een extra badkamer en bed, het enige nadeel wat er aan was is dat we 29 hoog zaten en dat vond ik niet zo leuk! Dus op frissen en naar beneden en over de strip wandelen. En zoals het meeste gedurende deze trip, wow wat gaaf en wat tof om te zien en heel indukwekkend allemaal.We hebben ergens een broodje gegeten een late lunch, en verder gewandeld. Uiteindelijk in een groot winkelcentrum beland en daar aan het struinen geweest, toen we honger kregen zijn we in een restaurant beland Galpao Gaucho. We waren daar niet echt op gekleed maar gelukkig makten dat niet zo heel veel uit, het serveren werd hier wel heel netjes gedaan. Ze hadden daar een lopend buffet en zelf opscheppen was er niet bij, er liep iemand van het personeel met je mee en die deed alles op je bord zodat niet iedereen de opschep lepels vast had. Verder had je een soort van viltje met een rode en een groene kant, dus als je toe was aan vlees zorgde je dat je groen zichtbaar had en kwamen ze langs om je een stukje vlees te brengen, en als je een pauze wilde draaide je de kaart op rood. Op deze manier kon je wel van alles iets proeven. Het leuke aan dit restaurant was dat ze alles aan je tafel kwamen snijden, dit vond Lex zo leuk dat hij heel veel verschillende soorten vlees heeft geprobeerd. Na het eten zijn we weer naar de andere kant gelopen en op zoek gegaan naar het Bellagio hotel. Want als een goede tourist hoor je zeker de Fountains of Bellagio gezien te hebben. En inderdaad alles wat er over verteld word het is waar! Echt heel mooi met de muziek!  Daarna zijn we langzaam terug gelopen naar het hotel, de kinderen naar de kamer om even lekker niks doen en wij hebben een klein gokje gewaagd en een drankje gedaan. Na wat drankjes en een gokje zijn we ook naar bed gegaan.

DSC00416DSC00420DSC00450DSC00456

Dinsdag 22 December

Weer een nieuwe dag en die zijn we gestart met een ontbijtje in het hotel. Na het ondbijt zijn we aan de wandel gegaan richting hotel circus circus, in dat hotel hebben ze een pretpark voor de kinderen met achtbaan en al. We hebben een rondje door het hotel gelopen en alles bekeken maar Lex vond het niks en de ritjes te snel en eng dus was geen succes. Toen maar even iets anders bedacht om te doen. Lex had op internet een museum gezien, een auto museum met auto's uit films, dat leek Pat en mij ook wel leuk maar Dewi vond het niks die ging liever winkelen. We hebben een taxi gepakt en Dewi bij het winkelcentrum afgezet (even een momentje voor haarzelf vond ze niet erg maar juist fijn) en wij zijn met zijn drietjes naar het Hollywood cars museum gereden. Veel mooie en leuke auto's gezien. Wel jammer dat het zo klein was qua ruimte, de auto's kwamen helaas niet tot zijn recht op deze manier maar echt heel leuk. Achter in het museum hadden ze een heel stuk over Liberace dus heel veel bling. Bij de uitgang heeft Lex een kentekenplaat van de auto van de Fast & Furious gekocht. De man van het museum wilde een foto maken voor op zijn scocialmedia en dat vond Lex uiteraard geen probleem, dus mischien hebben jullie die foto al gezien. Bij het museum weer een taxi gepakt en ons bij het Bellagio hotel laten afzetten en daar even binnen gekeken. Wat is dat mooi en groot, ze hadden daar een heel stuk met hele mooie kerst aankleding maar daar stond ook een hele lange rij om daar in te gaan en het was naar mijn mening te druk dus hebben we dat niet gedaan. We zijn toen via de winkels van het Bellagio (kijken niet kopen) naar ons hotel gelopen. Weer bij het hotel hoorde we van Dewi dat de winkel waar ze heen wilde dicht was dus die was al weer snel op de hotelkamer. Met zijn allen zijn we naar de overkant van de strip naar de winkels gelopen. Onderin het Venetian zit de Grand-Canal-Shops daar hebben we een broodje gehaald bij de Subway en daarna naar het wassen beelden museum. We zijn het museum doorgelopen en ons verbaast hoe echt sommige van die beelde leken. Aan het eind van het museum was een korte Avengers film en die hebben we ook gelijk even meegepakt. Na dit alles weer even wat rond gelopen en een drankje gedaan. Omdat we zo laat hadden geluncht had niemand van ons honger en dus zijn we naar het hotel gegaan en hebben de kinderen zelf eten geregeld (Dewi is naar de Mac gegaan voor haar en Lex). Pat en ik hebben na wat drankjes en een spelletje roulette wat broodjes in de supermarkt gehaald. Na een zeer indrukwekkende dag en veel gezien te hebben zijn we weer allemaal lekker gaan slapen . Morgen weer een auto ritje naar Los Angeles.

DSC00483DSC00507DSC00520

Woensdag 23 December

Na een goed nachtrust de boel weer in pakken en alles wat we niet meer nodig hebben de auto vast in, Patrick weer Tetris spelen. Daarna even op het gemak een ontbijtje. We hadden al eerder gezien dat er een Avengers museum was in ons hotel en daar wilden we allemaal nog wel even naar toe voor we naar Los Angeles gingen dus zo gezegt zo gedaan. We hebben daar even op ons gemak rond gelopen en veel van de dingen uit de films gezien. Lex heeft in de winkel daar heel tactisch nog een kerst kado voor Dewi gekocht. Aansluitend door naar de auto en op pad naar Los Angeles. Het was een prima auto rit maar hoe dichter je bij Los Angeles komt hoe erger het rij gedrag van de mensen werd, wat een ellende om daar te rijden ik ben blij dat Pat dat doet. We konden onder het appartementen complex parkeren, dat was wel heel fijn. Ons appartement bevond zich in het La Financial district dus echt in het midden van het centrum. We hebben alle spullen in ons huisje voor de kerst gezet inclusief de kadootjes. Lex was blij met onze kerst tafel. Toen alles boven was zijn Pat en ik een boodchapje gaan doen voor het avondeten en voor het ontbijt. Het was even zoeken naar de winkels en een plek om te parkeren maar het was gelukt, en wat was het druk. Er stond een lange rij voor de winkel en er werden mondjesmaat maar mensen toegelaten zodat het niet te druk in de winkel zou zijn. Voorkruipen was er niet bij want er stond bewaking bij de ingang, mensen hebben het geprobeerd maar dat ging echt niet. Ondanks dat het z'n lange rij was ging het best snel. Voor deze avond had ik niks moeilijks voor het eten wat simpel minni pizzas en burgers. LA was ook om even wat bij te komen en natuurlijk kerst vieren. De avond was dus lekker rustig en we hebben lekker niks gedaan, film kijken, snaaien en luieren.

DSC00524DSC00543

Donderdag 24 December

Na een fijne nacht op ons gemak wakker geworden, rustig aangedaan en aansluitend aankleden om iets te gaan doen.  De eerste locatie die we aandeden was het Hollywood sign, helaas maakte het weer het niet mogelijk om vanaf de parkeerplek verder te wandelen naar het sign. Zoals iedereen die in L.A  komt wilde wij natuurlijk ook de Walk of Fame zien, en dat zijn we gaan doen. Even een parkeer plek zoeken en stoeien hoe je moet betalen maar uiteindelijk was dat allemaal gelukt. Het was niet heel mooi weer maar toch even een stukje gelopen en nartuurlijk naar de vloer kijken of je er tussen ziet staan die je kent. Want ik wist niet van allemaal wie het was of waar van, het zijn er ook zo ontzettend veel. Doordat je naar de grond loop te kijken is het natuurlijk duidelijk dat je niet van daar bent en word je aangesproken voor tourtjes of andere dingen die ze je willen verkopen. De eerste paar keer hebben we er niks mee gedaan maar uiteindelijk heeft Pat een deal kunen sluiten met een man voor een mooi prijsje (we blijven immers toch Nederlanders) en afgesproken voor zaterdag . We zijn nog een klein stukje verder gelopen en toen maar omgedraaid, het weer werd er niet beter op dus overgestoken en terug naar de parkeer plaats. Waar we net voor onze parkeerplek een funko pop winkel tegen kwamen waar Lex en Dewi graag wilden gaan kijken en ik vond het ook niet zo heel erg. Na dat we daar hebben rond gestruind hebben we boodschappen voor het avond eten en de komende dagen gehaald. We zijn daarna naar het huisje gagaan en lekker weer even niks doen. Hangen op de bank en lekker luieren, later op de avond zitten gourmetten en kadootjes uitgepakt en de kinderen hebben nog even lekker gezwommen op het dak. Verder hebben we niet veel meer gedaan.

DSC00578DSC00656

Vrijdag 25 December

Na een zeer relaxte ochtend zijn we richting het strand gereden waar we hebben gewandeld en een ijsje gegeten, daarna weer in de auto gestapt. We hadden gelezen dat er wat huizen waren uit films waar je makkelijk langs kon rijden. zo wilde Lex graag het huis uit the Fast and the Furious zien dus daar zijn we heen gereden. Daar buiten met een oude man staan praten en die wist te vertellen dat de garage uit de film er neer gezet was voor de film en niet echt bij het huis hoort. Daarna zijn we naar een huis gereden die ik graag wilde zien uit de serie Charmed en twee huizen eerder stond het huis uit Thriller van Michael Jackson. Daarna weer naar het huisje gereden om wat te eten en verder niks te doen.

DSC00580DSC00583DSC00584

Zaterdag  26 December

Vandaag stond er een bus tour op het programa die we eerder al hadden afgesproken met die man. Dus weer terug naar the Walk of Fame en die man op zoeken die ons een leuk prijsje had beloofd ( we blijven Nederlanders). Samen met een ander gezin uit Georgia hebben we de tour gedaan. En hebben we veel huizen van beroemd heden gezien en door de Hollywood Hills gereden, veel gezien qua mooie huizen en rijke buurten. Want dat is wel heel erg in Los Angeles het verschil tussen rijk en arm is echt heel erg door heel Los Angeles zie je troep en overal kleine kampjes en tenten (mini campings) waar mensen wonen. Maar in die wijken zie je dat niet daar is alles dus schoon en heel netjes. We zijn ook door de hele mooie winkelstraat gereden, maar ik mocht daar alleen van Patrick niks kopen. Maar Rodeo Drive is zeer indrukwekkend om te zien en heel mooi. Na de tour zijn we gaan wandelen en even wat gaan eten om vervolgens weer in de auto te stappen en hebben we nog naar het het huis van the Fresh Prince gereden, en dat bleek helemaal niet in Bel Air te staan maar wel tof om te zien. Na dit zijn we weer naar onze kamer gegaan en wederom een rustig avondje gehad. Om de volgende dag weer in te pakken voor de laatste twee stops voor we weer naar El Paso gaan.

DSC00590DSC00606DSC00607

Zondag 27 December

Die ochtend bestond uit ontbijten, inpakken en Tetris, alhoewel het nu wel makkelijker ging omdat alle verpakking van de kadootjes af was. We waren al snel klaar en met alle rommel weer in de auto weer onderweg naar San Diego. We zijn ongeveer twee uurtjes onderweg geweest. De rit er naar toe was wel heel mooi, je rijd dat hele stuk zeer dicht langs de kust en het werd ook steeds mooier qua omgeving, iets groener en veel opgeruimder. Het hotel hadden we zo gevonden en we konden gelukkig  achter het hotel parkeren dus dat was ook weer heel prettig. Na dat we alles op de kamer hadden gedumpt zijn we even wezen lunchen en daarna richting de kust gewandeld. We zijn langs de kust een stuk wezen lopen wat winkeltjes gezien maar daar was het door covid heel rustig en veel dicht.  Helaas waren de boot tripjes en een groot vliegdek schip wat we graag wilde zien en doen ook dicht. Zelfs iets voor het avond eten was moeilijk te vinden. Doordat ik in Los Angeles zelf had gekookt hebben we daar dus eerder geen last van gehad. Doordat het hier dus echt allemaal dicht was  (we snappen het wel maar was toch jammer) heb ik naar het hotel in Tombestone gebeld en gevraagd of we een dag eerder konden komen voor een nacht. Dat was gelukkig geen probleem. We hebben nog een drankje gedonken en in de avond ergens wat te eten gescoord bij een restaurant wat wel open was en verder konden we er niks doen dus vroeg naar bed en morgen weer vroeg op en door naar Tombstone.

DSC00662DSC00669DSC00674

Maandag 28 December

Vandaag was het er echt vroeg uit en ontbijten onderweg, dit omdat de rit naar Tombstone ruim zeven uur gaat duren. Na een paar uurtjes rijden even een ontbijtje bij een benzinepomp gescoort en snel weer door. De rit ging prima en ook snel voor bij.  Voor de lunch hebben we even de tijd genomen en bij een weg resteraunt even op ons gemak zitten eten. Daarna was het niet lang meer en waren we tussen vier en vijf uur in Tombstone. Daar weer hetzelfde als alle andere keren inchekken en de boel verkennen. Nou is het daar niet heel groot dus ben je zo klaar maar het was weer mooi. Tombstone  is een dorpje zo als je in de wild west films ziet echt geweldig! Het hele dorp werkt daar ook aan mee om dat zo in stand te houden. We hebben daar lekker zitten eten in een bar en in de avond is er niet veel te doen op naar de kroeg gaan na, of dat door de corona komt dat weet ik niet.  Dus we lagen gedwongen vroeg op bed. Omdat de rit naar huis niet zo heel lang is van af daar gaan we morgen eerst hier nog wat bezichtigen en dan pas naar huis.

DSC00680DSC00692DSC00720DSC00688DSC00731

Dinsdag 29 December

Na een oke nachtje weer inpakken en alvast de auto vol gooien en daarna het dorpje in. We hebben een bus tour gedaan en een wild west show gezien. Tijdens die tour best wat geleerd over het dorpje, de beste man die de tour gaf die kon ook wel heel leuk vertellen. Aansluitend hebben we de show gezien die ook vol zat met goede humor. Daarna nog even door de enige winkelstraat gelopen die ze daar hadden. Ik heb daar nog een nieuwe grote handtas gekocht en ik dacht dat hij een klein portomoneetje had maar dat was niet zo ik kan nu mijn pistool overal mee naar toe nemen dan weten jullie dat. Dus na deze korte wandeling weer de auto in en naar huis, wat voor Lex een synoniem is voor zijn spelcomputers. Zelf hadden wij het ook wel een beetje gehad en ja El Paso is nu ook naar huis. Want we waren maar wat blij om weer in ons eigen bed te slapen ondanks dat de reis geweldig was.

Wat een sprookje. Ik hoop dat jullie dit ook weer  leuk vonden om te lezen ondanks dat het zo veel was. Ik hoop maar dat alles duidelijk  geschreven is. De fotos zet ik er wel op maar het duurt wat langer om daar ook alles bij te zetten maar ik doe mijn best.

We zijn nu al weer een poosje thuis en ik ben op mijn gemak dus alles aan het uit zoeken van foto's enz. En dus een sprookje aan het typen geweest deze week is ook de eerste week dat de kinderen naar school zijn sinds dat we hier wonen. Verder gebeurd er niet zo heel veel hier want tja covid. Het is wel gek om te zien dat in Nederland nu alles strenger wordt en hier langzaam weer wat meer mag. Gek om op social media zoveel negatiefs te lezen over de avondklok, geloof ons mensen ook dat valt allemaal te doen. Zo uit mijn hoofd zitten wij al met een curfew van 2200 tot 0500 sinds eind Oktober begin November. Kop op, ook dit gaat uiteindelijk goed komen.

tot snel en de groetjes van de van Zoggeltjes.

1. Pa schoonpa:
    23 januari 2021
    tjonge jonge wat een lang verhaal lijkt wel meer een boek , ik had van de gesprekken samen al begrepen dat jullie een mooie vakantie hebben gehad maar dit boek erbij maak het toch wel interessanter . jammer dat je allemaal zo ver moest rijden vermaak je nog en hoor nog van jullie DOEIIIIII
  2. Rianne van de leemput:
    23 januari 2021
    Hoi, wat heerlijk de verhalen te lezen, of je er bij bent ( zou ik wel willen) mijn uitzicht is niet zo denderend 🤣🤣 mis je wel hoor maar dit alles mee mogen maken is schitterend!!.
    Ben echt!! Blij voor jullie ondanks covid.
    René en ik maken ons niet druk om de regels zolang we maar safe blijven.
    Dat is het belangrijkste, en dan is het heerlijk je verhaal te lezen.
    Geniet geniet!! Maar dat doen jullie wel.
    Een hele dikke knuffel.
    Rianne
  3. Wendy:
    23 januari 2021
    Wat mooi geschreven en wat een prachtig avontuur is dit toch. Benieuwd naar de foto’s

Liefs Wendy
  4. Anouska Theunissen:
    23 januari 2021
    Super dat je dit allemaal mag meemaken!!
    Wachtend op de weer mooie foto's groetjes aan iedereen daar!
    Xxx Houdoe anouska theunissen
  5. Clair:
    23 januari 2021
    Leuk om de verhalen te lezen. Heerlijk gedetailleerd, ik hoor het je bijna vertellen! Leuk!
    Fijn dat het allemaal door kon gaan ondanks de restricties.
    Groetjes aan iedereen!
    X
  6. Kevin:
    23 januari 2021
    Leuk verhaal, mooie reis, veel gave dingen gezien!
  7. Brigitte:
    23 januari 2021
    Fijn dat bij jullie weer meer mogelijkheden zijn ivm COVID en jullie deze mooie reis hebben kunnen maken. Veel herkenbaar voor ons omdat wij daar 32 jaar geleden ook een mooie reis hebben gedaan. En ja als toerist die je dan veel hetzelfde bekijken. Superfijn om weer wat meer vrijheid te hebben. Geniet ervan. En ach hier in Nederland gaat het uiteindelijk ook goed komen. Liefs van ons 😘
  8. Inge:
    23 januari 2021
    Wat leuk om te lezen wat en waar jullie allemaal geweest zijn , wat een ervaring!
    Dankjewel dat jullie dat willen delen met ons
    Veel liefs 😘❤️inge
  9. M.J.Jonker-Spigt:
    23 januari 2021
    Wat een geweldig verhaal( vakantie) ook voor mij was het gebeuren in Las Vegas herkenbaar . Als je dit zo opschrijft ben ik in gedachte aan het meereizen prachtig. Ik heb ook van dit reisverslag genoten, groetjes
  10. Janis van zoggel:
    25 januari 2021
    wat een lieve berichtjes van jullie allemaal. Dank je wel doet mij goed.
    Fijn dat jullie het leuk vinden om te lezen!