Hoe het begon....

19 juli 2020 - Den Bosch, Nederland

Dat meen je niet!

november 04, 2019

Net voor de zomer vakantie kwam Patrick thuis met de vraag aan mij en de kinderen.

Wat als ze mij nou vragen om naar America te gaan voor een jaar wat mag ik dan voor antwoord geven.

Mijn antwoord was een vol mondig ja en na wat na denken dat van de kinderen ook alle twee zouden ze het wel willen.

Patrick vertelde ons nog dat die kans klein zou zijn maar hij het wel even wilde weten.

Wel geteld twee dagen later krijg ik een telefoontje mop je raad het nooit! Hij had dus een mail gehad en of we intresse hadden om naar Amerika te gaan.

Na die geantwoord te hebben begint het wachten op een gesprek en als die goed ging ook nog een infodag voor ons als gezin.

Wachten duurt lang heel lang....

Maar het gesprek was dus goed gegaan en dan de infodag.

Na de infodag waren dewi en ik alleen maar enthousiaster geworden.

Flink aan het fantaseren en wat allemaal niet meer .

Alles was ingeleverd wat ingeleverd moest worden en dan mogen we weer wachten......

Patrick heeft weer een gesprek gehad en hij had er een goed gevoel bij nog een week en dan zouden we het weten.

En dan duurt een week lang!

30-10-2019

Gewoon gaan werken en gewoon allemaal naar school.

Patrick zou voor twaalf uur wat horen.

Met die wetenschap toch iedere keer op mijn telefoon kijken maar hij had al verteld dat hij ons niks zou vertellen.

Om 17:00 klaar met werken en heel snel naar huis.

Thuis gekomen en pat zit niet op de bank....

Achter mij gaat de deur weer open en komt hij binnen met een cowboyhoed op zijn hoofd!!!

WE GAAN!!

Nu een paar dagen verder is het wel een beetje ingedaald maar het blijft een beetje onwerkelijk!

Er zal nu veel gedaan moeten worden en geregeld.

Maar alles op zijn tijd.

1. Marcha Bouwens:
    19 juli 2020
    En nu nog maar 4 dagen en dan is het zover 😁😭😁
    Ga je super missen lieve zus
  2. Jean edwards:
    20 juli 2020
    Moet er nog niet aan denken maar het is zo gegund dlt avontuur
  3. Carla & Stefan:
    20 juli 2020
    Hele goede reis en veel succes en plezier daar met z’n allen! Maak er wat moois van! Herinneringen maken! 👍🏻👊🏻🇺🇸🧑🏻‍🎤
  4. Stef Michelle en Tijn 😘:
    20 juli 2020
    Nog een paar dagen en dan is het zo ver! Het grote avontuur in Amerika ! Super spannend! Ga er van genieten !! We gaan jullie missen maar gaan de blog lezen en houden contact ❤️ Hele dikke knuffel!
  5. Anouska Theunissen:
    23 juli 2020
    Pff wat spannend ik ga jullie volgen en wat spannend marcha eb dave blijven wij wel vervelen 🤣 goede reis en hou ons op de hoogte!!!
  6. Angelique:
    23 juli 2020
    En nu zitten ze in het vliegtuig 😩
    Veelplezier allemaal 💋
  7. Natalie Toonen:
    26 juli 2020
    Wat leuk zeg en wat zitten jullie er leuk bij zeg.🤪