Uit eten en pat zijn verjaardag

15 september 2020 - Fort Bliss, Texas, Verenigde Staten

Lang weekend vrij, wat zullen we eens gaan doen? Door covid zat het er niet in dat we weg konden gaan dus maar is kijken naar de dingen hier in de buurt. Ook daar liepen we tegen gesloten dingen aan, zoald de Zoo. Niet erg, we vinden wel iets. Uit eindelijk zijn we uit eten gegaan en zijn Dewi en Pat een dag later een hike gaan doen. Maar daarvoor hadden we eerst nog een onverwachte gezellige borrel avond bij Steve en Louise, met veel slappe klets en gezelligheid. Voor het eten moesten we ongeveer een half uurtje rijden. We zijn bij Cattleman's  Steakhous at Indian Cliffs Ranch geweest. Daar aangekomen moesten we met de auto in de rij, we hebben ongeveer veertig minuten moeten wachten voor we aan de beurt waren. Eenmaal binnen ging het best vlot we hadden direct een tafel. En wat was het eten lekker! Ik heb samen met Dewi en Lex een toetje gedeeld en alleen daarvoor willen we nog wel eens terug.

IMG-20200906-WA0011IMG-20200906-WA0017DSC00116

De volgende dag is Patrick dus samen met Dewi gaan hiken, de berg op.  Samen met Steve,Louise ,Line,Caroline,Kjell,Sally en Harm en de kleintjes. Die dag hebben ze ongeveer vier km gelopen. Lex en ik zijn thuis gebleven, ik heb wat huisvrouwen dingen  gedaan en Lex achter zijn pc gezeten. De laatste vrije dag hebben we thuis gehangen. De rest van de week was het school voor de kinderen en Pat, en voor mij boodschappen en poetsen en op woensdag koffie drinken met wat dames. Donderdag vier cake`s gebakken en vijdag was het natuurlijk feest! Hieperdeipiep hoera patrick 41 jaar! De ochtend heb ik de voorbereidingen voor de avond gedaan en er moest natuurlijk ook een stukje vlees op de bbq. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit want Pat heeft in de keuken gestaan !! En dit keer niet om in de pan te kijken wat we gaan eten of om eten uit de pan te pakken, nee echte voorbereidingen voor het stukje vlees (2 kg) gedaan en zelf derub (droge marinade) gemaakt. De avond was super gezellig en we hebben heerlijk gegeten van het stukje vlees en al het andere lekkers.

20200911_15253920200911_152520PAT IN DE KEUKEN!!

Zondag is Dewi wezen hiken met ongeveer dezelfde groep mensen en hebben Pat en ik F1 racen zitten kijken. In de middag hebben we Lex uitgelaten in een skate parkje en zijn we daarna naar een Halloween winkel geweest. En wat is dat gaaf zeg!! Maar goed dat Pat mee was anders was het niet goed gekomen denk ik. Wat een leuke dingen hebben ze daar! gelukkig mag ik nog naar meerdere winkels en daar is gaan kijken!

Screenshot_20200915-091050_FacebookHike van Dewi

Screenshot_20200915-091226_FacebookHike van Dewi

20200912_145418

1. Brigitte:
    Heerlijk verslag weer. Jullie vermaken je goed. Fijn om te lezen. 😘❤️
  2. Simone:
    15 september 2020
    Volgens mij hebben jullie het heerlijk daar! Fijn!!
    Hopelijk wennen de kids ook snel en gaat het op school ook lekker!

Blijf ons vooral spammen met de leuke verhalen en jullie belevenissen, super leuk om te lezen!
  3. Patrick:
    15 september 2020
    zodra we weer in Nederland zijn is de keuken weerbgewoon van jou hoor mop. Ik zou niet durven om jou daar in de weg te lopen.
  4. M.J.Jonker-Spigt:
    16 september 2020
    geweldig weer om dit allemaal te lezen, het begint al aardig te wennen volgens mij, blijf vooral dit soort reisverhalen vertellen groetjes
  5. Anita:
    23 september 2020
    Super leuk om te lezen dat jullie het daar fijn hebben.
  6. Gonda:
    2 oktober 2020
    Oh wat ziet het er allemaal erg leuk en gaaf uit. Fijn om te zien dat jullie zo erg genieten daar. Maak er nog een mooie tijd van met elkaar.😉😘
  7. Carla & Stefan:
    3 oktober 2020