inpakken en afscheid

26 juli 2020 - Fort Bliss, Texas, Verenigde Staten

Wat zijn het gekke weken geweest. Het begon met afscheid nemen op mijn werk van mijn lieve collegas.

Daarna inpakken,poetsen,engelse les en afscheid van een hoop lieve mensen.

Ook het uitstellen met afscheid nemen en er met lood in mijn schoenen tegen op zien......

Zin in een feestje hebben maar ook weer niet omdat je weet dat dit voorlopig weer even duurt voordat je deze lieverds weer gaat zien. Helaas hebben we niet van alles foto's wat wel heel jammer is.

En  aangezien dat ik foto's wel leuk vind heb ik ook maar gelijk een camera gekocht dus Lex en de hond waren de pineut met testen.

DSC00001

DSC00003

Het inpakken ging goed en zeker de spullen van Lex, hij was eerst op kamp dus kon ik ook zijn kamer al poetsen en gelijk inpakken en weg gooien. Dewi heeft zelf haar dingen geregeld dus daar had ik geen omkijken naar. Stiekem neem je veel mee maar je gaat natuurlijk niet voor drie weken dus pak je ook anders in.  Al met al viel het nog mee wat we hadden gepakt, al zeg ik het zelf na het pakken was het zes koffers en vier stuks hand bagage.

DSC00039

DSC00005 even de laatste belangrijke papieren na kijken.

Laatste bbq bij Marcha en Dave wat hebben we er van genoten gezellig een hapje en een drankje met allemaal lieve mensen. Door corona moesten we het beperkt houden. Wel jammer het liefst hadden we iedereen er bij gehad.

DSC00010DSC00009

Maar ondanks dat vonden wij het super ! Mars en dave nogmaals bedankt!

En dan moet je toch echt gaan ik zelf had er best wat moeite mee en had al twee dagen slecht geslapen. Dus het werd al moeilijk toen ik de hond moest gaan knuffelen en los moest laten. Onze lieve buren waren zo gek om hun bed zo vroeg uit te komen en ook even te zwaaien (werd gewaardeerd) en de mensen uit de straat die al wakker waren stonden ook buiten, zo lief. Dus na het zwaaien de auto in en hup naar het vliegveld. Na het inchecken nog een kopje koffie en een sigaretje en toen moesten we echt weg... dat deed wel een beetje zeer. Maar super veel zin in het avontuur wat voor ons ligt.

Groetjes van de Zoggeltjes

DSC00042DSC00040

1. Jean edwards:
    26 juli 2020
    Ik vindt dit hardstikke leuk om allemaal te lezen wil gewoon alles weten💋💋💋💋💋💋
  2. Marcha Bouwens:
    26 juli 2020
    Helemaal top afscheid was idd moeilijk maar jullie gaan het maken daar love you😘🥰😘
  3. Brigitte:
    26 juli 2020
    Afscheid nemen is nooit leuk. Maar jullie gaan een super tijd hebben daar. Leuk om de verhalen te lezen 😘
  4. Patricia Jonker:
    Hé kanjers,

Julllie zijn nu al een paar dagen daar in jullie nieuwe verblijf. Genietend van het eerste weekend van de zovele die nog gaan volgen. Hier is het weekend al weer bijna voorbij. Als ik het goed heb zit er acht uur tijdsverschil tussen, (vanuit hier terug in tijd!) Ik hoop dat het acclimatiseren een beetje lukt net als het wennen aan de temperatuur. En ik kijk uit naar de komende reislogs die nog gaan volgen.

Liefs je dinnetje. 👭😘❤
  5. Siebren Doggen:
    27 juli 2020
    tja en toen waren ze weg, heel veel plezier in de states en tot horens.
  6. Lisette:
    27 juli 2020
    Jeetje en dan zijn jullie ineens daar. Nou we volgen jullie vanuit hier hoor. Enjoy the adventure. 😘
  7. Kevin:
    28 juli 2020
    Leuk om te lezen! Veel plezier daar met dit grote avontuur, wij genieten hier gewoon lekker mee via deze blog!