In en om het huis

3 augustus 2020 - Fort Bliss, Texas, Verenigde Staten

Het is nu zondag 2 Augustus we zitten hier nu al langer als een week in ons huis. We hebben er al een beetje een thuis van gemaakt zoals ik al vertelde. ik heb zelf mijn draai al wel gevonden. Veel bijzonders hebben we niet echt gedaan afgelopen week. De uitstapjes die we gemaakt hebben waren naar de supermarkt en meer ook niet, maar de weg vinden in de Walmart  gaat nog wel even duren.

Dus in en om het huis,ik had al foto's laten zien van alle mooie ruimtes, maar we gaan het nu is over wat apparatuur hebben. Zoals de meeste van jullie weten hebben wij het afgelopen jaar ons huis en wat spullen een update gegeven. Hier heb ik geen mooie Dyson maar wel een hele mooie Queen "I want to brak free"  stofzuiger wat een onding maar oke hij doet het. En de strijkplank en het strijkijzer zijn ook behoorlijk oudbollig, maar net als de stofzuiger het functioneerd. Wat ik wel zou willen van hier is de wasmachine die is groot en daar kan veel in! Eigenlijk is het gewoon zo dat ik het in Nederland helemaal niet slecht heb met mijn spullen! Verder ben ik hier blij met hetgeen wat ik hier heb en het werkt en doet het prima. Zo dit was het huisvrouwen stukje. Verder het huis wauw! Een grote tuin en alles gelijkvloers, wat is dat fijn als ze dit huis voor een leuke prijs in Nederland hebben wil ik hem wel kopen want wat is dit fijn!

20200802_09405920200802_094110

We zijn wel nog weg geweest naar een mooi uitkijkpunt waar we natuurlijk ook een aantal mooie foto's van hebben gemaakt. Van uit dat punt kijk je zo over El Paso en Juarez Mexico.  Patrick en ik waren daar al geweest tijdens de bezichtingsreis, maar we wilden dit de kinderen ook graag laten zien.

DSC00080  DSC00074

Vanochtend net voor dat de race begon wilde wij even voor het huis gaan roken. Dus wij staan lekker op ons gemak buiten zag ik daar toch een motje zitten.

DSC00084DSC00085

Vanaf morgen mogen we lekker fatsoenlijk op pad! En daar ben ik zelf wel heel blij mee! Ik hoop dan ook wat meer te kunnen vertellen.

groetjes de van zoggeltjes

1. Brigitte:
    3 augustus 2020
    Haha een motje. Ik zou me kapot schrikken 😱.
  2. Joyce:
    3 augustus 2020
    Fijn dat jullie het zo fijn hebben en ik volg jullie trouw 😘😘
  3. Luuk Elshout:
    Leuk om te lezen! 💪
  4. Jean edwards:
    3 augustus 2020
    Motje hallo zeg maar MOTwelantieke electro maar dan weet je hier te waarderen dikke kus ook voor pat lex en dewi💋💋💋💋💋💋💋
  5. Pa schoonpa:
    3 augustus 2020
    Nou leuk dat je er nu tussen uit mag , mooi motje trouwen net zo groot als je hand ennu vermaak jullie eigen ik hoor nog wel 🥰😟i mis jou
  6. M.J.Jonker-Spigt:
    4 augustus 2020
    alles is "big" in Amerika dus waarom de vlinders niet leuk hoor groetjes
  7. Natalie Toonen:
    5 augustus 2020
    Wat geweldig zeg die stofzuiger en wat een flinke mot zeg wat een mooi uitzicht zeg lekker genieten van elkaar. Ben er benieuwd naar de volgende blog groetjes de zoggeltjes.
  8. Carla & Stefan:
    8 augustus 2020
    A huge mot!! 😱
    Groetjes aan / voor iedereen daar! 🇱🇺🇺🇸
    C&S
  9. Mitzi:
    11 augustus 2020
    Super leuk om te lezen en ben benieuwd naar de rest van jullie avonturen! 🥳
  10. Maurice Martens:
    14 augustus 2020
    Leuk om te lezen allemaal. Zou dat was inderdaad een flinke mot, bijna net zo groot als Patrick zijn hand. Groetjes ook aan Patrick.
  11. Patricia Jonker:
    15 augustus 2020
    Hé kanjers,

Moest ineens denken aan een liedje van Toon Hermans " Er wonen 2 motten , in een oude jas ...., de ene noem ik Charlotte en de andere noem ik Bas..., hihihi. Zolang het daarbij blijft.., wat fijn dat je, je draai gevonden hebt Janis. En wat een mooie foto's. Ik geniet vanaf deze kant met jullie mee.
  12. Carla & Stefan:
    20 augustus 2020